Select Page

Blog

Els beneficis de la gamificació

Els beneficis de la gamificació

La gamificació en el context del món educatiu és la utilització del joc per fer que l’aprenentatge de nous coneixements i habilitats esdevingui una activitat lúdica i divertida per als nens. En el cas de Codelearn, els jocs i exercicis plantejats a la plataforma, que es basen en les aventures que viuen uns personatges, estan pensats per amenitzar l’aprenentatge de la programació i la robòtica.

Què són les competències STEAM?

Què són les competències STEAM?

Cada vegada són més els països que aposten per apropar les habilitats científiques i tecnològiques als més petits. Les sigles STEAM formen un acrònim en anglès que sorgeix de les paraules Ciència, Tecnologia, Enginyeria, Art i Matemàtiques (Science, Technology, Engineering, Arts, Mathematics).

Comença el Concurs de Nadal 2019 per a alumnes Codelearn

Comença el Concurs de Nadal 2019 per a alumnes Codelearn

Seguint la tradició d’anys anteriors, avui s’obre el període de participació del Concurs de Nadal, on l’alumnat de Codelearn pot demostrar tota la seva creativitat de tres maneres diferents: utilitzant Logo, mitjançant Scratch o fent un vídeo de menys d’un minut.

Què és Arduino i per a què serveix?

Què és Arduino i per a què serveix?

Quan diem que Arduino és una plataforma de hardware lliure, significa que qualsevol persona pot crear i modificar les seves pròpies plaques a partir d’una mateixa base i cada creador pot donar-li l’ús que vulgui lliurement, de manera que amb una d’aquestes plaques es poden crear diferents tipus de microordinadors.

Arxiu