Homeschooling: aprendre a programar al teu ritme amb Codelearn

Homeschooling: aprendre a programar al teu ritme amb Codelearn


Pel seu plantejament, la seva visió sobre l’ensenyament i la naturalesa del mètode, Codelearn és una extraescolar compatible amb la pràctica del homeschooling i es pot adaptar a qualsevol de les seves modalitats gràcies al grau de llibertat i flexibilitat que dóna a cada persona.

Els beneficis de la gamificació

Els beneficis de la gamificació


La gamificació en el context del món educatiu és la utilització del joc per fer que l’aprenentatge de nous coneixements i habilitats esdevingui una activitat lúdica i divertida per als nens. En el cas de Codelearn, els jocs i exercicis plantejats a la plataforma, que es basen en les aventures que viuen uns personatges, estan pensats per amenitzar l’aprenentatge de la programació i la robòtica.

Les recomanacions de Codelearn: PRESA, de Michael Crichton

Les recomanacions de Codelearn: PRESA, de Michael Crichton


Jack Forman, programador especialista en intel·ligència artificial, descobreix com l’empresa on comença a treballar ha creat una innovadora tecnologia basada en nanobots controlats per IA. Aquests nanobots tenen prou potencial per revolucionar el nostre món… O per destruir-lo.

Què són les competències STEAM?

Què són les competències STEAM?


Cada vegada són més els països que aposten per apropar les habilitats científiques i tecnològiques als més petits. Les sigles STEAM formen un acrònim en anglès que sorgeix de les paraules Ciència, Tecnologia, Enginyeria, Art i Matemàtiques (Science, Technology, Engineering, Arts, Mathematics).

Comença el Concurs de Nadal 2019 per a alumnes Codelearn

Comença el Concurs de Nadal 2019 per a alumnes Codelearn


Seguint la tradició d’anys anteriors, avui s’obre el període de participació del Concurs de Nadal, on l’alumnat de Codelearn pot demostrar tota la seva creativitat de tres maneres diferents: utilitzant Logo, mitjançant Scratch o fent un vídeo de menys d’un minut.

Què és Arduino i per a què serveix?

Què és Arduino i per a què serveix?


Quan diem que Arduino és una plataforma de hardware lliure, significa que qualsevol persona pot crear i modificar les seves pròpies plaques a partir d’una mateixa base i cada creador pot donar-li l’ús que vulgui lliurement, de manera que amb una d’aquestes plaques es poden crear diferents tipus de microordinadors.

Campus tecnològics de Nadal 2019

Campus tecnològics de Nadal 2019


Arriben els campus tecnològics de Nadal! Disseny de videojocs, programació a Minecraft, robòtica amb Lego Mindstorms, Roblox, realitat virutal, programació amb Scratch i moltes, moltes ganes d’aprendre i divertir-se.

Els certificats de nivell de Codelearn acrediten competències professionals

Els certificats de nivell de Codelearn acrediten competències professionals


La creació de la certificació Codelearn té com a objectiu que es pugui determinar quin tipus de competències s’han assolit quan es passa cadascun dels exàmens de nivell, és a dir, quins llenguatges de programació han après i quines tecnologies dominen els alumnes de Codelearn que superen aquests exàmens.

Què és el pensament computacional?

Què és el pensament computacional?


El pensament computacional és un procés mental que ens porta a buscar solucions òptimes, eficients, obertes i creatives per als problemes amb els quals ens anem trobant no només quan parlem de tecnologia, sinó en qualsevol altre àmbit de la nostra vida diària.

Les recomanacions de Codelearn: DAEMON, de Daniel Suarez

Les recomanacions de Codelearn: DAEMON, de Daniel Suarez


A mesura que el lector s’endinsa en la història percep (amb cert horror) que el que està succeint a la novel·la és possible de fer amb les tecnologies que ens envolten avui en dia, i que la societat i el món en què vivim són molt més fràgils del que ens sembla.

El treball en equip, protagonista de la primera prova presencial de la Codeathlon 2

El treball en equip, protagonista de la primera prova presencial de la Codeathlon 2


El dissabte 19 d’octubre vam organitzar la primera prova presencial de la segona edició de la Codeathlon, la lliga de programació i robòtica per a alumnes fins a 18 anys.

Codelearn porta la programació i el pensament computacional al Girocòmic

Codelearn porta la programació i el pensament computacional al Girocòmic


Aquest cap de setmana es va celebrar la quarta edició del Girocòmic, la fira del còmic, el manga i l’entreteniment de Girona. Enguany Codelearn hi ha volgut participar per primera vegada coincidint amb l’obertura del nou centre de Girona.

Next 1 2 9 10