Blog

Codelearn Sant Feliu guanya el Tercer Premi del Bitbot Challenge 2020
Aquest dilluns, 19 d’octubre, s’ha celebrat l’acte de lliurament dels premis Bitbot Challenge 2020, una iniciativa per fomentar la participació de nenes a activitats STEAM i en la qual van participar diversos centres Codelearn amb els casals tecnològics d’estiu. Codelearn Sant Feliu va participar-hi amb la proposta “Any 2230 – Programa Interestelar Artemis”, un casal organitzat de manera conjunta amb Sant Feliu Innova i Crea Lleure.

Obertes les inscripcions de la Codeathlon Winter Edition
El proper dissabte 17 d’octubre comença la Codeathlon Winter Edition i això vol dir que a partir d’aquest cap de setmana ja podreu inscriure el vostre clan a la competició. La lliga de programació seguirà la mateixa dinàmica que en edicions anteriors, però de moment les jornades presencials seran substituïdes per jornades amb activitats especials que es podran dur a terme en format online.

Aprendre a programar des de zero: les bases de la programació i els llenguatges de programació
Quan decidim que volem començar a aprendre a programar, se’ns plantegen molts interrogants. Quin és el millor llenguatge de programació per començar? Quins recursos és millor utilitzar? És millor llegir llibres de programació o mirar tutorials a Youtube sobre com programar amb Python? En definitiva, desconeixem quins són els primers passos per endinsar-se al món de la programació. Nosaltres us proposem un divertit mètode basat en el joc!

Guanyadors de la Codeathlon Summer Edition
Aquest cap de setmana es va celebrar l’última ronda de la Codeathlon Summer Edition i això vol dir que ja en coneixem els guanyadors! Els Alerta Cobra 666 han estat els guanyadors de la Golden League i s’emporten una Smart TV i 15000 punts de la plataforma.

Educació STEAM: Introducció del pensament computacional a les aules
El pensament computacional hauria de ser una habilitat més a ensenyar als infants, tal com es fa amb les habilitats de llegir o escriure. De fet, les proves PISA 2021 ja inclouran preguntes per posar a prova el pensament computacional dels alumnes; un avís que ens indica la necessitat de repensar el sistema educatiu i definir exactament com hem d’incloure el pensament computacional dins del currículum de les escoles, tal com han fet altres països durant els darrers anys.