Blog

Nòmades digitals: aprendre a programar des de qualsevol lloc del món
El mètode Codelearn s’adapta a la vida dels nòmades digitals i les seves famílies, ja que la plataforma online permet que cada alumne pugui aprendre programació, robòtica i pensament computacional al seu ritme, en el moment del dia que li vingui més de gust i des de qualsevol racó del món: l’únic que necessita és un ordinador amb connexió a Internet.

Homeschooling: aprendre a programar al teu ritme amb Codelearn
Pel seu plantejament, la seva visió sobre l’ensenyament i la naturalesa del mètode, Codelearn és una extraescolar compatible amb la pràctica del homeschooling i es pot adaptar a qualsevol de les seves modalitats gràcies al grau de llibertat i flexibilitat que dóna a cada persona.

Els beneficis de la gamificació
La gamificació en el context del món educatiu és la utilització del joc per fer que l’aprenentatge de nous coneixements i habilitats esdevingui una activitat lúdica i divertida per als nens. En el cas de Codelearn, els jocs i exercicis plantejats a la plataforma, que es basen en les aventures que viuen uns personatges, estan pensats per amenitzar l’aprenentatge de la programació i la robòtica.

Les recomanacions de Codelearn: PRESA, de Michael Crichton
Jack Forman, programador especialista en intel·ligència artificial, descobreix com l’empresa on comença a treballar ha creat una innovadora tecnologia basada en nanobots controlats per IA. Aquests nanobots tenen prou potencial per revolucionar el nostre món… O per destruir-lo.

Què són les competències STEAM?
Cada vegada són més els països que aposten per apropar les habilitats científiques i tecnològiques als més petits. Les sigles STEAM formen un acrònim en anglès que sorgeix de les paraules Ciència, Tecnologia, Enginyeria, Art i Matemàtiques (Science, Technology, Engineering, Arts, Mathematics).