Select Page

Blog

Nòmades digitals: aprendre a programar des de qualsevol lloc del món

Nòmades digitals: aprendre a programar des de qualsevol lloc del món

El mètode Codelearn s’adapta a la vida dels nòmades digitals i les seves famílies, ja que la plataforma online permet que cada alumne pugui aprendre programació, robòtica i pensament computacional al seu ritme, en el moment del dia que li vingui més de gust i des de qualsevol racó del món: l’únic que necessita és un ordinador amb connexió a Internet.

Els beneficis de la gamificació

Els beneficis de la gamificació

La gamificació en el context del món educatiu és la utilització del joc per fer que l’aprenentatge de nous coneixements i habilitats esdevingui una activitat lúdica i divertida per als nens. En el cas de Codelearn, els jocs i exercicis plantejats a la plataforma, que es basen en les aventures que viuen uns personatges, estan pensats per amenitzar l’aprenentatge de la programació i la robòtica.

Què són les competències STEAM?

Què són les competències STEAM?

Cada vegada són més els països que aposten per apropar les habilitats científiques i tecnològiques als més petits. Les sigles STEAM formen un acrònim en anglès que sorgeix de les paraules Ciència, Tecnologia, Enginyeria, Art i Matemàtiques (Science, Technology, Engineering, Arts, Mathematics).

Arxiu