Select Page

Blog

Clash of Codes, la nova competició per equips de la plataforma

Clash of Codes, la nova competició per equips de la plataforma

Clash of Codes és una nova competició on cada setmana tots els alumnes de Codelearn contribueixen amb la seva feina i fan guanyar punts al seu centre. El seu objectiu és fomentar el treball d’equip dels alumnes d’un mateix centre, ajudar-los a mantenir la constància a l’hora de fer feina, motivar-los a superar-se a ells mateixos cada setmana i premiar els centres que més han treballat pel seu esforç.

5 beneficis dels videojocs en infants i joves

5 beneficis dels videojocs en infants i joves

Malgrat els riscos que comporta el consum excessiu de videojocs, la por a passar massa temps davant de les pantalles i el conseqüent rebuig d’algunes pares i mares que intenten evitar que els més petits hi juguin, la veritat és que l’ús moderat dels videojocs no només no és perjudicial per als infants, sinó que aporta diferents beneficis per al seu desenvolupament.

Minecraft, un videojoc educatiu per aprendre a programar

Minecraft, un videojoc educatiu per aprendre a programar

Minecraft és un joc programable que podem modificar mitjançant la programació. Es tracta d’un joc flexible i creatiu, la qual cosa motiva molt els infants, i tots aquests estímuls es poden aprofitar per aprendre a programar, entre altres coses. Per entendre tot el ventall de possibilitats educatives que ofereix: a Minecraft hi podem treballar tant conceptes d’electrònica bàsica amb Redstone, com la creativitat dels alumnes a l’hora de construir el seu propi món, passant per l’aprenentatge de la programació utilitzant el llenguatge de programació JavaScript.

Èxit de participació a la primera activitat Schrödinger de la Codeathlon

Èxit de participació a la primera activitat Schrödinger de la Codeathlon

Aquest dissabte es va celebrar la primera activitat Schrödinger de la Codeathlon Winter Edition 2020, la primera activitat presencial no presencial de la nostra lliga de programació i robòtica. Aquesta activitat STEAM en format online va comptar amb la participació d’un total de 128 alumnes i va finalitzar amb els clans “La Serreta” i “los pros program” proclamant-se com a guanyadors de la jornada.

Arxiu