Ja coneixem el desenllaç de l’edició de primavera de la Codeathlon, la nostra lliga de programació per equips, que està activa durant tot l’any a la plataforma online.
La Golden League no ha patit grans canvis a la part alta de la classificació durant les últimes rondes i zebra ha mantingut el lideratge fins al final (32 punts i 83 gols), emportant-se els 40.000 punts reservats per als guanyadors de la màxima categoria. Black Bamboo ha acabat en segona posició (31 punts i 83 gols) i aconsegueix 30.000 punts com a recompensa, i KRITICsystem també ha aconseguit mantenir-se dins el podi i els seus integrants sumen 20.000 punts a la plataforma. El quart i el cinquè lloc han estat per a Eletherios (26 punts i 67 gols) i Mistir Meme Codeathlon Club (25 punts i 60 gols), que han aconseguit 15.000 punts cada un. La resta del Top10, que suma 10.000 punts, està format per Els Senyors de l’Abisme, la banda del sombrero de paja, Lauredians, ICKKDBB i Los miaus. Pel que fa als màxims golejadors, han estat l’Arnau Rial i la Nicole Dobra, amb 17 gols cada un.
El guanyador de la Silver League s’ha decidit per la diferència de gols, ja que ha estat un tram final de competició molt igualat. Finalment ha estat Loading… qui s’ha emportat la lliga i els 10.000 punts de premi a la plataforma amb 30 punts i 65 gols, mentre que THE WORKERS s’ha hagut de conformar amb la segona posició (30 punts i 47 gols) i 8.000 punts de recompensa. The Golden Jaguars tanca el podi (27 punts i 37 gols) i aconsegueix 6.000 punts per als seus integrants. Els clans classificats des de la quarta fins a la desena posició han aconseguit 3.000 punts i l’ascens a Golden League, igual que els tres primers classificats. Per ordre de classificació final, han estat los del (Lunes)abram, Albondiga, #team Rem, Neurona Zero, Team LAU, ELS FUTBOLISSIMS i GGPilotesMeowMeow. La màxima golejadora d’aquesta categoria ha estat l’Yvet Maeso.
A la Bronze League, no wifi conectet ha acabat en primera posició amb 32 punts i 52 gols, seguit per Bananna Nation (30 punts i 42 gols) i PYTHON (29 punts i 48 gols). A banda de sumar punts extra a la plataforma, els tres primers classificats aconsegueixen l’ascens directe a Golden League. La resta del Top10 pujarà a Silver League i està format pels següents clans: CodeOlost (28 punts i 59 gols), Chat no GPT (25 punts i 29 gols), Programadors en paper (23 punts i 23 gols), pppmec (22 punts i 26 gols), ¿¿¿zapatos??? (22 punts i 16 gols), Techno Team (21 punts i 24 gols) i FC BARCELONA (21 punts i 17 gols). El Leo Bedmar ha estat el màxim golejador de la categoria.
La classificació de la Copper League ha estat molt igualada fins al darrer moment, però finalment el guanyador ha estat :3 amb 27 punts i 29 gols). Victoria 2 s’ha mantingut en segona posició (26 punts i 23 gols) i Patata ha tancat el podi gràcies a la diferència de gols (24 punts i 23 gols), ja que c00lkidd l’ha pressionat fins al final des de la quarta posició (24 punts i 14 gols). La cinquena i la sisena posició han estat per a The Hackers (22 punts i 16 gols) i Los Coders (22 punts i 9 gols), i al resta del Top10 està format per code:), Els Tarragonins, Guardians i Brawl Codelearn. Pel que fa al màxim golejador d’aquesta categoria, ha estat el Marius Tebbens amb 12 gols.
Finalment, Code Runners IGD ha guanyat la Codeathlon Pro amb 33 punts i 78 gols, Wallbreakers ha acabat en segon lloc amb 31 punts i 33 gols, i while (true) { code(); } ha tancat el podi gràcies a la diferència de gols (30 punts i 75 gols). Les pitons del Llobregat han acabat la competició en quart lloc amb 30 punts i 51 gols, mentre que Els Cthulhus completa el Top5 amb 26 punts i 41 gols. El màxim golejador de la Codeathlon Pro ha estat l’Oriol Anglès, amb 17 gols que han ajudat el seu clan a endur-se la primera posició i els 15.000 punts de recompensa per a tots els membres del clan.
