Select Page

Amb l’arribada de l’agost, els centres Codelearn tanquen temporalment les portes per gaudir d’unes setmanes de descans després d’un juliol molt intens, en què hem combinat les classes de l’extraescolar de programació amb els campus tecnològics d’estiu. Tot i això, els alumnes podran continuar programant durant les vacances gràcies a la plataforma online.

Com cada estiu, la plataforma estarà disponible les 24 hores perquè cadascú pugui treballar quan li vagi millor i des d’on sigui. Tant si sou a casa com si passeu uns dies fora, podreu continuar resolent exercicis, avançant continguts i mantenint el ritme d’aprenentatge.

Per fer l’agost encara més entretingut, un any més tornen les recompenses exclusives per als nostres alumnes més treballadors. Durant aquest mes hi haurà un rànquing específic que distingirà els alumnes més actius a la plataforma. Els vint primers classificats aconseguiran la insígnia August Leader, una distinció que només es pot obtenir durant aquest mes.

La constància també serà protagonista. Els alumnes que treballin a la plataforma durant sis dies seguits desbloquejaran la insígnia Summer Force, que inclou una recompensa de 1.000 punts extra.

A més, qualsevol alumne que faci exercicis al llarg del mes sumarà uns punts especials que només es poden aconseguir a l’agost. Aquests punts serviran per optar a premis exclusius dins la botiga de la plataforma, entre els quals hi haurà quatre Nintendo Switch Lite i diverses targetes digitals.

Per acabar, recordeu que a partir de l’1 d’agost també es podrà activar el mode lliure de la plataforma durant una hora cada setmana, una bona oportunitat per experimentar, practicar i descobrir nous continguts al vostre ritme.

Ens retrobem als centres al setembre amb les piles carregades!