Select Page

Codelearn Sant Feliu de Llobregat

Codelearn Sant Feliu de Llobregat


 

Dades de Contacte:
Adreça Passeig Bertrand, 2 (08980 Sant Feliu de Llobregat)
Telèfon 93 666 23 53
Correu electrònic santfeliu@codelearn.cat

Activitats a Codelearn

A Codelearn fem diferents tipus d'activitats relacionades amb la programació i la robòtica, dirigides a nens i joves:

  • Classes extraescolars durant tot l’any, fent servir el mètode Codelearn
  • Campus i casals intensius (campus d'Estiu, Setmana Santa, Nadal... també online!)

Extraescolar

L'extraescolar dura tot l'any i està dirigida a nens i nenes entre 7 i 18 anys. No és necessari disposar de coneixements previs en robòtica i programació.

Si vols donar-te d'alta a l'extraescolar i rebre informació sobre les tarifes omple el següent formulari.

Inscripció a l'extraescolar

Campus i casals

Els campus i casals tenen una durada limitada a uns dies, i habitualment estan dirigits a nens i nenes entre 7 i 18 anys.

No és necessari disposar de coneixements previs en robòtica i programació.

Consulteu el detall de tots els cursos a sota del formulari d’inscripció.

Els campus marcats com a "Online" es faran per videoconferència, cadascú des de casa seva. En aquests casos, comproveu les necessitats tècniques a la descripció del campus.

Inscripció als campus

TOTAL: 0 €
A quins cursos et vols apuntar?
Mostrar campus: Presencials / Online / Tots
  • Crea el teu joc de Pokémon amb Scratch + info
  • Videojocs per a mòbil amb RPGMaker + info
  • Robòtica amb Lego We-Do + info
  • Programació de Videojocs amb Scratch + info
  • Coding Python + info
  • Introducció a Arduino + info
  • Disseny de videojocs (Game Design) + info
  • Reg automàtic de plantes amb Arduino + info

Tens targetes regal?
TOTAL: 0 €
Crea el teu joc de Pokémon amb Scratch

T'has parat a pensar mai com està fet per dins el clàssic joc de Pokémon? Doncs ara tindràs l'oportunitat de conèixer-ho de primera mà confeccionant la teva pròpia versió de Pokémon en Scratch!

Scratch 3 és un entorn de programació visual i multimèdia, destinat a la realització i la difusió de seqüències animades i l'aprenentatge de la programació. Ofereix una interfície intuïtiva i molt fàcil de comprendre, que els alumnes utilitzaran per crear els seus propis projectes, aprenent molt sobre la seva concepció.

Així, partint d'un joc conegut pels participants, s'introduiran conceptes relacionats amb el disseny i programació de videojocs.

En aquest curs l'alumne aprendrà a:

- Programar els nostres propis jocs usant la interfície de Scratch 3.
- Planificar les etapes de disseny d'un videojoc.
- Compartir els seus projectes amb la comunitat.

Quan i on tindrà lloc?

Dates: 27, 28, 29 i 30 de Juny, 1 de Juliol
Horari: 10.00 - 14.00
Lloc: Codelearn Sant Feliu
Preu: 140€
Edat recomanada: A partir de 10 anys

 
Videojocs per a mòbil amb RPGMaker

RPGMaker és un programa que permet crear rpgs (jocs de tipus rol) en 2D sense necessitat de programar, i que utilitza Ruby o JavaScript com a llenguatge de programació. Té una interfície atractiva i els resultats que genera són escalables a diverses plataformes.

L'objectiu d'aquest campus és familiaritzar els alumnes amb l'entorn de RPGMaker a través de la construcció d'una aventura animada i, finalment, convertir el projecte en un joc que pugui ser usat tan en ordinadors de sobretaula com en dispositius mòbils (Android).

En aquest curs l'alumne aprendrà a:

- Instal·lar i posar en funcionament l'entorn de RPGMaker
- Entendre l'estructura dels jocs RPGMaker.
- Crear mapes del joc.
- Crear els personatges del joc.
- Crear equipaments i elements del joc.
- Crear interaccions amb els enemics del joc.
- Convertir el projecte en una apk i executar-lo en un telèfon Android

NOTA: Cal que l'alumne disposi un dispositiu Android.

Quan i on tindrà lloc?

Dates: 4, 5, 6, 7 i 8 de Juliol
Horari: 10.00 - 14.00
Lloc: Codelearn Sant Feliu
Preu: 140€
Edat recomanada: A partir de 9 anys

 
Robòtica amb Lego We-Do

Amb aquest Campus de robòtica volem que els nens i nenes més joves puguin explorar per primera vegada el món de les noves tecnologies i la programació.

Mitjançant el treball d'equip i la realització de petits projectes amb la plataforma Lego We-Do aprendran els conceptes més bàsics de mecànica, electrònica i programació mentre s'ho passen d'allò més bé realitzant projectes amb peces de Lego i programant amb un entorn amable que converteix el codi en un joc de blocs.

Per tal d'afegir més possibilitats farem una petita introducció a Scratch, un dels programes més famosos i més utilitzats a l'hora de ensenyar als petits, per tal de fer que els seus muntatges siguin encara més espectaculars.

Els alumnes aprendran a:

- Seguir guies de muntatge per construir diversos models LEGO
- Entendre com es poden programar els nostres models LEGO
- Comprendre el funcionament d'un bucle i una interrupció

Quan i on tindrà lloc?

Dates: 4, 5, 6, 7 i 8 de Juliol
Horari: 9:30 a 13:30 hores
Lloc: Codeleanr Sant Feliu
Preu: 140€
Edat recomanada: De 7 a 10 anys

 
Programació de Videojocs amb Scratch

Scratch és un entorn de programació visual i multimèdia, destinat a la realització i la difusió de seqüències animades i l'aprenentatge de la programació.

Ofereix una interfície intuïtiva i molt fàcil de comprendre, que els alumnes utilitzaran per crear els seus propis projectes, aprenent molt sobre la seva concepció.

Partint d'una idea, s'ha de crear el prototip funcional, és a dir, un model, i aportar i experimentar les solucions que es considerin. Quan no funcioni s'haurà de tornar enrere i corregir.

En aquest curs l'alumne aprendrà a:

- Crear projectes senzills de programació amb Scratch.
- Planificar les etapes de disseny d'un videojoc.
- Compartir els seus projectes amb la comunitat.

Quan i on tindrà lloc?

Dates: 11, 12, 13, 14 i 15 de Juliol
Horari: 10.00 - 14.00
Lloc: Codelearn Sant Feliu
Preu: 140€
Edat recomanada: De 9 a 14 anys

 
Coding Python

El tres en ratlla i el penjat són jocs coneguts per tots.

Ara bé, has pensat alguna vegada en com programar-los usant Python?

Python és un dels llenguatges de programació més usats actualment i les seves llibreries poden servir per programar aquests jocs i molts altres.

Amb aquest campus s'introduirà als alumnes a aquesta eina i a com organitzar i estructurar els programes de tipus joc a Python.

Aquest campus està pensat per alumnes que hagin cursat l'aventura de Python de l'activitat extraescolar.

Quan i on tindrà lloc?

Dates: 18, 19, 20, 21 i 22 de Juliol
Horari: 10.00 - 14.00
Lloc: Codelearn Sant Feliu
Preu: 140€
Edat recomanada: A partir de 12 anys

 
Introducció a Arduino

Arduino és una plataforma de codi obert, molt popular actualment, amb la qual es poden crear objectes electrònics interactius com ara robots o sistemes domotitzats.

Amb aquest Campus els alumnes veuran els principis bàsics d'electrònica per a poder manipular la plataforma d'Arduino, i desenvoluparan alguns projectes pràctics amb els que veuran un ventall de possibilitats de tot el que poden arribar a fer amb aquest dispositiu.

En aquest campus l'alumne aprendrà a:

- Començar a treballar amb la placa Arduino i el seu entorn de programació.
- Reconèixer alguns dels components bàsics dels circuits elèctrics.
- Dissenyar, muntar i programar petits projectes d'electrònica.

Quan i on tindrà lloc?

Dates: 18, 19, 20, 21, 22 i 23 de Juliol
Horari: 9:30 a 13:30 hores
Lloc: Codelearn Sant Feliu
Preu: 140€ (+30€ material Arduino)
Edat recomanada: A partir de 10 anys

 
Disseny de videojocs (Game Design)

El game designer és la persona encarregada de crear i desenvolupar un videojoc a partir dels seus contingut (personatges, guió, motivacions, reptes) i mecàniques (jugabilitat). En aquest campus els alumnes començaran a conèixer en què consisteix convertir-se en un game designer.

Concretament, en aquest curs els alumnes aprendran a:

- Dissenyar escenaris i personatges
- Crear mecàniques i dinàmiques
- Observar i aprendre dels diferents gèneres
- Crear jocs i programar amb Construct 2
- Publicar els resultats a internet a traves de itch.io

Quan i on tindrà lloc?

Dates: 25, 26, 27, 28 i 29 de Juliol
Horari: 10.00 - 14.00
Lloc: Codelearn Sant Feliu
Preu: 140€
Edat recomanada: A partir de 12 anys

 
Reg automàtic de plantes amb Arduino

Un dels avantatges d'Arduino és la possibilitat de portar a la realitat algunes de les creacions que ens puguin passar pel cap.

Concretament en aquest campus els alumnes crearan un sistema de reg automàtic amb arduino, el qual controlarà la humitat del sòl per tal d'accionar el sistema de reg automàtic.

Els alumnes s'iniciaran a l'electrònica i aprendran com treballar i programar una placa Arduino en un projecte pràctic i útil.

Quan i on tindrà lloc?

Dates: 25, 26, 27, 28 i 29 de Juliol
Horari: 9:30 a 13:30 hores
Lloc: Codelearn Sant Feliu
Preu: 140€ (+40€ Material Arduino)
Edat recomanada: A partir de 12 anys

 

 Activitats del Centre

Tot l’any: Mètode Codelearn

 

Imatges del Centre

Ús de cookies

Codelearn.cat utilitza 'cookies' per millorar l'experiència de navegació. Si segueixes navegant entenem que ho acceptes. Més informació

ACEPTAR