Codelearn Gavà / Viladecans
| Dades de Contacte: | |
|---|---|
| Adreça | C/ Sant Joan núm 24 (08850 Gavà) |
| Telèfon | 93 277 98 12 |
| Correu electrònic | gava@codelearn.cat |
Activitats a Codelearn
A Codelearn fem diferents tipus d'activitats relacionades amb la programació i la robòtica, dirigides a nens i joves:
- Classes extraescolars durant tot l’any, fent servir el mètode Codelearn
- Campus i casals intensius (campus d'Estiu, Setmana Santa, Nadal... també online!)
Extraescolar
L'extraescolar dura tot l'any i està dirigida a nens i nenes entre 7 i 18 anys. No és necessari disposar de coneixements previs en robòtica i programació.
Si vols donar-te d'alta a l'extraescolar i rebre informació sobre les tarifes omple el següent formulari.
Campus i casals
Els campus i casals tenen una durada limitada a uns dies, i habitualment estan dirigits a nens i nenes entre 7 i 18 anys. No és necessari disposar de coneixements previs en robòtica i programació.
Consulteu el detall de tots els cursos a sota del formulari d’inscripció.
Els campus marcats com a "Online" es faran per videoconferència, cadascú des de casa seva. En aquests casos, comproveu les necessitats tècniques a la descripció del campus.
Els campus podran ser cancel·lats per part de Codelearn, en cas de falta de quòrum o causes de força major. En aquests casos, intentarem avisar amb la major antel·lació que permetin les circumstàncies, i es reintegrarà el 100% de l'import abonat.
Inscripció als campus
TOTAL: 0 €
La Intel·ligència Artificial (IA) és un camp de la informàtica que se centra en la creació de màquines intel·ligents, és a dir, màquines capaces d'aprendre, raonar i prendre decisions per elles mateixes. Scratch és un entorn de programació visual i multimèdia, destinat a la realització i la difusió de seqüències animades i l'aprenentatge de la programació.
És possible combinar la IA i el llenguatge de programació Scratch? Sí! I és més fàcil del que sembla!
Hi ha eines, com ara Machine Learning for Kids, que permeten unir les dues tecnologies i desenvolupar projectes senzills, capaços d'ajudar a introduir els alumnes a l'aprenentatge automàtic de manera divertida i interactiva.
Concretament, en aquest campus els alumnes:
- Coneixeran l'entorn de Scratch 3.0 i aprendran a desenvolupar les seves pròpies animacions i jocs.
- Aprendran conceptes bàsics sobre intel·ligència artificial i aprenentatge automàtic.
- Faran servir models d'IA per dotar els seus projectes de capacitat de predicció, aprenentatge i millora.





Inscripció a l'extraescolar