Select Page

Codelearn Badalona


 

Dades de Contacte:
AdreçaC/ Sant Pere 16, 08911, Badalona
Telèfon611 14 88 96
Correu electrònicbadalona@codelearn.cat

Activitats a Codelearn

A Codelearn fem diferents tipus d'activitats relacionades amb la programació i la robòtica, dirigides a nens i joves:

  • Classes extraescolars durant tot l’any, fent servir el mètode Codelearn
  • Campus i casals intensius (campus d'Estiu, Setmana Santa, Nadal... també online!)

Extraescolar

L'extraescolar dura tot l'any i està dirigida a nens i nenes entre 7 i 18 anys. No és necessari disposar de coneixements previs en robòtica i programació.

Si tens interès en l'extraescolar i vols demanar una prova gratuïta o informació sobre les tarifes omple el següent formulari.

Sol·licita informació

Campus i casals

Edats i coneixements previs: Si en un campus no s'hi indiquen edats o requisits previs concrets, l'edat habitual és de 7 a 18 anys i no cal cap coneixement previ de robòtica o programació.

Els campus marcats com Online es fan per videoconferència des de casa. Comprova els requisits tècnics a la descripció de cada campus.

Cancel·lacions: Codelearn pot cancel·lar un campus per falta de quòrum o causes de força major. En aquests casos s'avisarà amb la màxima antel·lació possible i es retornarà el 100 % de l'import.

Inscripció als campus

TOTAL: 0 €
A quins cursos et vols apuntar?
Ordenar per:
  • Creació de Jocs a Roblox Studio + info
    complet
  • Robòtica amb Lego Mindstorms + info
    últimes places!
    Tens cupons o targetes regal?
    Creació de Jocs a Roblox Studio

    Roblox és una plataforma multijugador en línia en la que els usuaris poden crear els seus propis móns virtuals.

    A més, Roblox inclou Roblox Studio l'eina que els credors de jocs fan servir per crear i desenvolupar els minijocs als que els usuaris de la plataforma Roblox juguen diàriament.

    En aquest campus els alumnes començaran a conèixer en què consisteix convertir-se en un game designer.

    Concretament els alumnes:

    - Aprendran les bases del llenguatge Lua
    - L'ús de variables, bucles i condicionals.
    - Emmagatzemar informació dels usuaris.
    - Programar jocs senzills.

    Quan i on tindrà lloc?
    PRESENCIAL

    6, 7, 8, 9 i 10 de Juliol

    • 🕒 Horari: 09:00 a 13:00
    • 📍 Lloc: Codelearn Badalona
    • 🏷️ Preu: 150€
    • 👤 Edat recomanada: A partir de 12 anys
    No queden places. Pots contactar amb el centre per demanar entrar en llista d'espera, per si se n'allibera alguna o s'obren grups nous.
    La realización de los cursos está supeditada al mínimo número de alumnos, igualmente las fechas podrían sufrir variación.
     
    Robòtica amb Lego Mindstorms

    En aquest taller de robòtica, els nens treballaran col·laborativament i en equip en la construcció i programació dels robots LEGO Mindstorms EV3, que són una eina educativa molt versàtil i potent.

    Durant el transcurs d'aquest taller, d'una banda, s'introduirà els alumnes al món de la mecànica, la informàtica i l'electrònica d'una manera lúdica, per animar-los a estudiar amb més ganes en les seves respectives escoles les matèries STEAM (science, technology , engineering, art and mathematics). Però, a més, es treballaran les dinàmiques i els rols que s'esperen dels futurs estudiants universitaris i treballadors de la societat de la informació i la comunicació: la capacitat de treball en equip, la imaginació, la creativitat i la comunicació.

    A través d'aquest curs, l'alumne aprendrà a:

    - Seguir guies de muntatge per construir diversos models de robot.
    - Conèixer els components bàsics d'un robot.
    - Conèixer l'entorn de programació dels robots de Lego per escriure programes senzills.

    Quan i on tindrà lloc?
    PRESENCIAL

    13, 14, 15, 16 i 17 de Juliol

    • 🕒 Horari: 9.00-13.00
    • 📍 Lloc: Codelearn Badalona
    • 🏷️ Preu: 150€
    • 👤 Edat recomanada: De 8 a 14 anys
    Queden poques places!
    La realización del curso está supeditada a un cupo mínimo, igualmente en función del número de inscritos las fechas podrían variar.